Çimsa uluslararası çimento endüstrisi ile Intercem’de buluştu


Sabancı Topluluğu’nun global markalarından Çimsa, 5-7 Eylül tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleşen global çimento endüstri konferansı Intercem’e katıldı. Çimsa Intercem’de dünyada ve Türkiye’de yoğun ilgi gören ve fark yaratan özel ürünlerini tanıttı.

 Intercem’in 117’nci buluşması, Çimento, Cam, Seramik ve Toprak Ürünleri İhracatçıları Birliği’nin (ÇCSİB) iş birliğiyle 5-7 Eylül tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleşti. 

Sabancı Topluluğu’nun global markası Çimsa, her yıl düzenlenen ve sektörün çığır açan konferanslarından olan Intercem’e fark yaratan ürünleri ile damga vurdu. Çimsa; gri çimento, beyaz çimento ve özel ürünlerini Intercem ziyaretçilerine tanıttı. Ayrıca Çimsa Sürdürülebilirlik ve EHS Grup Müdürü Neslihan Ergüven “Sınırda Karbon Düzenlemesi” panelinde Çimsa’nın dekarbonizasyon yolculuğuna dair gelişmeleri katılımcılar ile paylaştı. 

Çimsa CEO’su Umut Zenar, Intercem Konferansı ile ilgili şu değerlendirmelerde bulundu: 

“Rekabetin yoğun olarak yaşandığı çimento sektöründe öncü rolümüzü devam ettirmek için dünyadaki gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Sektörümüzü bir araya getiren bu özel etkinlikleri; müşterilerimizle bir araya geldiğimiz, üretim ve hizmet kalitemizi onlara anlatma fırsatı bulduğumuz, karşılıklı fikir alışverişinde bulunduğumuz ortamlar olarak görüyoruz. Bu etkinliklerde kurulan karşılıklı ilişkilerle, ihracat olanaklarımızı artırma fırsatı yaratırken, küresel çimento pazarına yüksek kaliteli ürünlerimizi gururla sunuyoruz. Yurtdışı pazarlarda yoğun ilgi gören kalsiyum aluminat çimentosu, eşsiz dayanım ve dayanıklılık özellikleri ile Intercem’de dikkatleri üzerine çekti.”

Çimsa olarak faaliyet gösterdikleri alanlarda yaptıkları yatırımlarla global varlıklarını güçlendirdiklerini vurgulayan Umut Zenar “Güçlü ihracat ve lojistik ağımızla Orta Doğu, Avrupa, Kuzey Afrika ve Amerika başta olmak üzere 70’i aşkın ülkede Çimsa markası ile yer almaktayız. İspanya Valensiya’daki Buñol Fabrikası’nın üretim ve dağıtım ağımıza eklenmesiyle küresel beyaz çimento pazarında 2. sıraya yerleştik, Avrupa, Kuzey Afrika ve Güney Amerika’da ihracat ağımızı güçlendirdik ve etki alanımızı büyüttük. Çimsa markası ile attığımız bu adımla uluslararası yatırım ağımızı Buñol ile taçlandırarak Türkiye’deki liderlik konumumuzu global arenaya taşıdık” dedi.

Büyüyen küresel operasyonlarının temelini oluşturan Ar-Ge faaliyetlerini ulusal ve uluslararası platformda sürdürdüklerini belirten Umut Zenar, şöyle devam etti: 

“Sürdürülebilir yapı malzemeleri alanında yeni ürünler geliştiriyor, yeni nesil teknolojileri inceliyoruz. Sürdürülebilir ürünler alanında ileri teknoloji analiz alt yapısı ve alanında uzman araştırmacılarımız ile yeni projeler geliştireceğiz. Müşteriler ve üniversiteler ile yürüteceğimiz projeler ile inovatif ürün ve hizmetler geliştirerek müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımayı ve yapı malzemeleri sektörünün yenilikçi oyuncuları arasında yer almayı hedefliyoruz”.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir